Saturday, January 7, 2012

tak ku sangka..tak ku duga..

selamat petang sume! amacam korang punyer first day sekolah? bes tak? of coz la bes kan.. dapat jumpe kawan-kawan.. aku punyer first day sekolah mmg terbaekk dari ladang.. but.. ade sesuatu yang berlaku di luar jangkaan aku.. bila tiba waktu yang sesuai aku ceita kat korang semua !! oke-oke.. kita cite apa yang terjadi kat dalam kelas aku.. kelas aku ade dua org budak baru..sorang india (gurlz) and sorang lagi melayu (boyz) .. yang fes name dia.. Siroshini (harap x salah eja).. yang second name dia.. Zaim.. kawan-2 aku yang lain tetap sme dari kelas 2 Bestari.. maybe ada rombakan kelas kowt.. harap-2 aku n kwn-kwn aku x turun kelas laa.. ^_^ owkeyh..before that..haritu aq singgah la kat blog kak wawa cute nih.. cer korang singgah kat belog nih yang mengalami kejadian itu.. adek aku.. izzat.. bace owkeyh.. bye.. nak pegi maen badminton with my brother..
Terima kasih daun keladi..like + komen la kalau sudi.. :D

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..
-komen di sini ye!
-thanxx sebab sudi conteng-conteng kat sini !
- ^_^