Thursday, February 9, 2012

belajar pkai tali leher ~


hola ~ tajuk entry kali nih belajar pakai tali leher! hari nih.. kawan girl aku sume gile nak belajar pakai tali leher..mangsa yang memberi pinjam tali leher ialah kawan-kawan lelaki kelas 3B.. first..miza,zaty n atyn.. semua dok beljar from dax laki.. yang ajar diorang, Syafiq,Hadi n other [s].. wey,ajar aku !,,wey,ajar aku jugak ! lebih kurang macamni la situasi tu.. heheheh~ aku dok ralit tengok diorang yg bertungkus lumus ikat tali leher..tetibe jew atyn soh aku balaja jugak..owhh~ dri jauh aku tengok Syafiq muka cam da letih nak ajar kitowang pakai tie! hahahax.. miza da pandai.. so,dia boleh la ajar kitowang !
wheeee! omey x ?




Terima kasih daun keladi..like + komen la kalau sudi.. :D

2 comments:

  1. sy x pandai ikat tali leher...
    kang terjerut leher ... hehe

    ReplyDelete
  2. kan-2..fes ingat kan susah sangat..belaja punye belaja.. boleh jugak akhirnya.. :)

    ReplyDelete

assalamualaikum..
-komen di sini ye!
-thanxx sebab sudi conteng-conteng kat sini !
- ^_^