Tuesday, November 12, 2013

Love You.

yeahh.. Hari nih Birthday kawan baik aku. Yea, aku kawan dengan dia dah lama. Aku kawan dengan dia since darjah satu. Sebab aku pindah Kem Batu 3 tu  pun akhir aku sekolah tadika. Umur 6 tahun.
ni lah birthday girl tu. Maaf tak dapat celebrate sama-sama. :*


Bukan aku sorang jer yang kawan dengan dia. Kitorang dah macam satu geng tau. Nama kengkawan rapat aku . Kawan sampai sekarang okehh. Pergi sekolah sama-sama. Naik trak sama-sama. Gaduh sama-sama. Gelak sama-sama. Semuanya dengan diorang nih. Kadang-kadang kitorang suka lepak rumah Hayati . Bilik dia luas oke. :P

-Che Zamira Athika bt Che Zaazany
-Nur Fatin Najwa bt Ahmad Hisham
-Nur Ardini bt Mohd Taufik
-Clara Evitasha a/k Buding

yea, nama aku dengan birthday girl sama kan? Masa dekat kem tuu kitorang duduk sebelah rumah. Haaa.. kan? Dengan dia lah kitorang suka bergaduh masa kecik. Sokmo mengadu ke mak dia. ehehe.. Kitorang selalu lepak kat taman. entohlaa apa jadi dekat taman tu sekarang. dah renovate baru ke hape ntah. Berapa tahun entah tak turun kem. sedih k sedih. :(

Seriously, banyak kenangan manis kitorang kat sana. Jatuh moto lah *ehh..tu pun kenangan manis ke? wateverla.. :P , berkelah, naik kereta golf Yaya Hamid , pergi fardu ain sesama. emm emm.. Andai dapat kuundur putaran dunia.  :( Cehh!

Yang penting sekarang nih kita still lagi contact. FB ke, Twitter ke, Wechat ke, mesej ke. yang penting ada khabar berita. yeahh!

Sekarang ayah kitorang dah pencen drpd askar. So, bila dah pencen baliklaa kampung masing-masing.  tanam jagung , ehh tak. :P HEHE ~
Untung rumah aku dengan Ardini tak jauh sangat. at least boleh jugak menjenguk. :D macam Zamira dah jauh ke Kelantan. Fatin ke Ipoh, Perak. Clara ke Kluang, Johor. Yaya ke Tg.Malim. dekat dengan Fatin tak? Emm... Rindu sesangat. sob-sob-sob.


p/s : kata Zamira. "walau apapun yang terjadi, Kita kawan sampai Mati."

yang benar , Dayah
Terima kasih daun keladi..like + komen la kalau sudi.. :D

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..
-komen di sini ye!
-thanxx sebab sudi conteng-conteng kat sini !
- ^_^