Thursday, May 29, 2014

New Update. Friends.

Annyeong dan Selamat Sejahtera ! 

Dah lama kan aku tak update story kat blog. nak kata busy tu ya jugak.  Maklumlah budak nak amek SPM. Tapi masih tiada kesedaran. Hihiks, :P

Kawan. Semua orang perlukan kawan dalam dunia ni. Aku ada banyak kawan. yea, banyak kawan that's mean banyaklah ragam dan perangai masing-masing. 

Kawan baik selalu bersama kita saat susah dan senang. Ada bila kita sedih. Tenangkan kita bila kita marah / geram. Buat kerja gila sama-sama. Sembang merapu sama-sama. Study sama-sama. Kan? Aku harap kita selalu macamtu tau ,Kawan. 

Tahun ni tahun akhir kita sekelas , tahun akhir kita makan kat kantin sekolah, tahun akhir kita gelakk sakan dalam kelas, tahun akhir kita buat semua benda sama-sama dan ambil peperiksaan SIJIL PELAJARAN MALAYSIA bersama !!  HAHA. Yang paling best waktu dalam kelas sembang pasal artis/kumpulan K.POP sama-sama. Semua tu maybe takkan kembali lagi. Kalau adapun tak sama macam kita selalu sembang dalam kelas. EXO, FT. ISLAND, CN BLUE , B.A.P dan banyakk lagi. semua nama diorang korang ingat. hihiks.


aku harap kita boleh jadi kawan baik sampai akhirat. kalau ada masalah, please share. aku tak suka tengok korang tetiba masam muka. Tak comel laa. :D

Aku yakin kita boleh dapat Straight A's dalam exam nanti. Doakan kami, readers. :D Amiin.
Aku doakan kita semua dapat masuk Universiti dan ambil bidang yang kita minat. In Sha Allah.

Ucapan Aku:

Aku mintak maaf sebab aku mungkin bukan kawan yg baik bg hampa.
Aku mintak maaf sebab tak dapat nak puaskan hati hampa.
aku mintak maaf kalau aku annoying.
Aku mintak maaf sebab buat hampa terasa. 
Aku mintak maaf sebab kadang-kadangg aku bagitau sesuatu benda yg best lambat.
 
Aku tak sempurna.

p/s: aku taktau nak buat apa bila takdak hampa. sincerely. :* sayang hampa.







yang benar , Dayah
Terima kasih daun keladi..like + komen la kalau sudi.. :D

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Seronok baca belog ni...ye ke???....x kisah la...apa pun upload lgi kt belog ni...from..anonymous..cari sendiri

    ReplyDelete

assalamualaikum..
-komen di sini ye!
-thanxx sebab sudi conteng-conteng kat sini !
- ^_^